kuben

Alla inlägg under juli 2012

Av kuben - 30 juli 2012 13:13

tja tja vi har varit uppe i min kusins stuga och bott där ett tag. Igår kom mamma och pappa hem från göteborg efter att ha sett på  Bruce springsteen på ullevi. På hans konsert var det SEXTIOSEXTUSENARTON mäniskon fatta många. Ja idag ska jag och brorsorna på bio och se ACE AGE4 så medans de var i göteborg tog framor och farfar hand om oss det var väl kul... nej inte så värst men lite. ja annars har jag väl inte gjort så mycket så bye/ KUBEN;D

Av kuben - 16 juli 2012 10:39

Hej hallo jag har inte skrivit för att vi har haft så mycket att göra, inatt tex fick vi sova i vårat lillhus. och igår for vi och badade jag mina brorsor och deras kompis. I torsdags hade vi grillfest då kom två familjer hit och vi grillade och hade mariocart turnering jag van öven en av dem som var här som var vuxen så stort . den kvällen var jag mätt. idag ska vi in till stan och på onsdag ska min kompis sova över här i lillhuset det var väl allt tror jag så hedå/ KUBEN;D

Av kuben - 12 juli 2012 18:33

var inte oroliga jag kan engelska. ja dagens stora sak är väl att jag har fått spruta ner toagolvet med vatten när vi skulle städa det var kul sen åkte jag skridskor där inne på skurborstar. det var apakul det var allt för mig hedå/ KUBEN;D

Av kuben - 12 juli 2012 18:19

hej hej igen! igår kunde jag inte skriva för då var jag med mamma och mina bröder i stan. det blev inga fynd direkt jag köpte ett par örhängen med blå stenar. dem var jättesnygga. idag har vi städat toan där nere för vi ska få gäster till hälgen vi ska grilla och prata de familjer som ska komma har barn på ca2 och nästan 1 tror jag det ska bli kul. jaa, sen har jag varit ute och klippt gräset jag råkade köra på en plats  där våran hund hade bajsat och ja ni kan förstå vad som hände. en till sak är att jag har blivit förkyld mitt ei alltihopa så inatt fick jag ha en luftfuktare på mitt rum och den var så cool för att den lyser som en nattlampa eller ja skiftar färg mellan mörkblått, rött, grönt, lila, rosa, mörkgrön och ljusblått det är coolt. ja mer har vi inte gjort men en ganska speciell sak är att min mamma och pappa firar tio årig bröllopsdag (grattis till er) jag hade köpt ett pargrankottar i choklad dom blev glada(tror jag) det var skoj. snart ska jag ner och göra päron milkshake som efterrätt. det var väl allt för den här gången så kramissss/ KUBEN;D

Av kuben - 10 juli 2012 16:22

hej tänkte skriva en rad i all hast .vi ska snart äta middag. Det blir troligen spagghetti,bacon och ostsås. vädret har inte blivit bättre så jag skriver lite. vi var just och hämtade min bror hos en kompis de har kört cross (som väntat) . Medans han  var där så körde jag Mariocart på wii jag rekomenderar det  verkligen men idag  var det inte så kul. Jag körde på wfc (där man kör mot andra över hela världen) de fuskar jättemycket så det går inte att vinna det gör mig så sur. Men iaf svara gärna på min undersökning längre ner på sidan i spalten till vänster tack . kramisss/KUBEN;D

Av kuben - 10 juli 2012 12:32

tjena nu skriver jag igen för jag har tråkigt denna gång tänker jag skriva lite info om  mig. nr1 jag skriver alltid så här när jag avslutar ett brev elr inlägg så ni vet att det är jag /KUBEN;D, nr2 jag skriver lite meningslösa saker men som kan va kul att läsa ändå, nr3 jag ÄLSKARdjur jag har en hund en katt och en hamster vill ha hönor och åker och tar hand om hästar en gång i veckan, nr4jag har haft n blogg tidigare men den var inte förståelig för jag var yngre och kunde inte lika mycket engelska så jag sluta, nr5 jag bor i ett hus, nr6 jag har en annorlunda musiksmak... jag  ÄLSKAR 80s rock speciellt Van halen, EUROPE(som är mina favoriter), Alice cooper, AC/DC och bon jovi. nr7 jag har varit med i tv nr8 jag kan skriva maasssssssssssoooor (men orkar inte alltid), nr9 nu tänker jag sluta med info ni vet redan alldeles för mycket. o en liten sak till om europe deras musik är bäst, mina favoritlåtar är new love in town, superstitius och carrie ses snart kramis /KUBEN;D

Av kuben - 10 juli 2012 12:13

hej hej! idag har jag bakat en drömtårta. den vart god men inte så fin. Idag regnar det och är typ 12 grader varmt! det är inte en sommardag enligt mig.En sommardag  enligt mig är att det ska va sol minst 20 gradet varmt man ska kunna ligga ute och äta glass. men den här sommaren har varit hemsk.Jag tror jag kan räkna dem dagarna som har varit över 20 grader. Få se nu 123... ja ungefär 6 dagar här vet inte hur många södra sverige har haft men säkert fler:D . Idag ska jag mest va hemma kanske gå ut med vår hund om vädret blir bättre. om inte ska jag se på tv, leka med My (min hamster) eller fixa bloggen;D ses snart kramis/KUBEN;D  

ps. det är så kvavt så att jag inte kan andas

Av kuben - 9 juli 2012 19:35

imorse vaknade jag i mitt nystädade rum och sen gick jag ner och åt frukost. Jag åt mannagrynsgröt. Tack för tiden i värdelöst vetande saker som du inte kommer ha nytta av att veta... hejdå/KUBEN;D

Presentation


hej jag är 13 år och bloggar om ... ingenting egentligen :D

ställ en fråga här !!!

27 besvarade frågor

min (lilla) besöksstatistik

sök i min blogg

gästbok :D

omröstningar

vad tycker du man ska kolla på i en person?
 utseendet säger allt!
 kläderna är en bidragande faktor
 Det är insidan som räknas
 både in och utsidan räknas
 hmmmmmm...vet inte
 om hen verkar ha en fin personlighet
 skrattet!
 håret
 ögonen är som själens portal

Kategorier

arkivet

mina senaste inlägg

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards