kuben

Alla inlägg under november 2012

Av kuben - 12 november 2012 12:21

tjena! nu sitter jag på en bänk i skolan och skriver detta, två av  mina klasskompisar sitter och spelar "vänd tia". Trevligt. Nu har vi en timmas rast innan vi ska till träslöjden, jag ska måla min paaaall. Det enda som är dåligt nu är att det är måndag. Har inget mer att skriva (jag vet att jag är JÄTTETRÅKIG) sååååå hedå / KUBEN ;D

Av kuben - 10 november 2012 21:30

tjena idag tänkte jag använda en ny tecken stil, så bered er pååååå Comic Sans ms!!!! snygg va?.

Ja en önskan, igår såg jag att jag hade fått en önskan om att skriva om motorer så nu gör jag det..... kom just på att jag inte kan något om motorer. aja vi kom just hem från Ö-vik, vi har badat. en sak kan jag om motorer och det e att dom sitter i en bil och saker som går utan att man behöver göra nåt med benen, nice va???. nu är jag klar!

/ KUBEN  ;-D

Av kuben - 8 november 2012 19:50

idag har jag och en kompis varit kvar och "övat" på våran elevens val. vi övade inte precis utan fjantade oss mest bara. Jag vet att jag är tråkig men kom med förslag vad jag kan skriva om, komentera i spalten här till vänster plz . just nu äter jag clementin och skypar. annars är det bara bra... jo nu kom jag på en ide om ni skickar in frågor så svarar jag på dem i ett inlägg då får n vata allt ni vill om mig. så börja skriv. aa men nu ska jag packa för imorn så baji/ KUBEN ;-D

Av kuben - 7 november 2012 21:07

att ... kommer int på något! jag har inget, helt tomt i skallen . kom igen skriv en fråga plz jag har trååååkigt 

Av kuben - 7 november 2012 20:53

igår kom jag på ett nytt ord... tjallo. nice va. igår halkade jag oxå på isen och min dator flög i marken nu måste jag lämna in den på lagning och det kan ta upp till två veckor :-(. Men nästa vecka vet ingen (utom någon) var jag ska, elr? nej men jag har vunnit en tävling, forskarjakten i sammarbete med KP och karolinska institutet. vi ska åka nattåg dit och checka in på ett hotel som heter birger jarl! trevligt va. vi ska få labborera på karolinska och se hur man gör en tidning på KPredaktionen. det ska bli jätteskojsigt, jag och mamma far. aa men idag har vi harf TRE prov ett engelska hörförståelse och ett engelska läsförståelse samt biologiprov (så nu är jag rätt trött) nu på fredag ska vi till ö-vik, sova på hotell och gå på paradisbadet för andra gången i mitt liv... jag vet vad ni tänker... Men gud vad efterbliven hon e bara två gånger i hela sitt LIV! men jag har överlevt utan det och jag har ju varit där en gång förut( ett år sedan) så nu ska jag duscha och sen gå och lägga mig. hejdå! / KUBEN :-D

Presentation


hej jag är 13 år och bloggar om ... ingenting egentligen :D

ställ en fråga här !!!

27 besvarade frågor

min (lilla) besöksstatistik

sök i min blogg

gästbok :D

omröstningar

vad tycker du man ska kolla på i en person?
 utseendet säger allt!
 kläderna är en bidragande faktor
 Det är insidan som räknas
 både in och utsidan räknas
 hmmmmmm...vet inte
 om hen verkar ha en fin personlighet
 skrattet!
 håret
 ögonen är som själens portal

Kategorier

arkivet

mina senaste inlägg

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards