kuben

Alla inlägg under december 2012

Av kuben - 30 december 2012 21:57

ja vrf? varför jag?. Jag vet att det inte bara är jag som blivit/är mobbad och som ingen tycker om. Som om alla fick chansen skulle kasta bort och aldrig komma ihåg. Den känslan vill jag att alla ska uppleva så de skiter i att göra nåt för de VET att de skadar. 

Av kuben - 30 december 2012 21:48

jag har ingen annanstans att skriva så det blir väl här då. Ja jag har pratat med min kompis och hon förstod inte min situation (som väntat) ja allt det som jag känner just nu är obeskrivligt men... har inget men   

Av kuben - 30 december 2012 17:37

JAG HAR INGET LIIIIV!!!!!!!!!!!!

Av kuben - 30 december 2012 15:39

nä inget wohooo idainte :(:(. ok det är jobbigt att skriva sådär ok jag lyssnar på musik och har just bakat rulltårta den blev asbra (enligt mig själv ;)) ja idag har vi skottat snö och hoppat från tak... det var väl kul men så feg som jag är vågade jag inte hoppa först. Jag vet att det här kommer låta sjukt men jag har stickat ett mobilfack i vitt och rött det blev väl sådär. Jag har slagit in min kompis, som är i typ thailand, julklappar jag vet att det inte var så mycket men ändå. Det är väl tanken som räknas... eller hur???... ehm ja igår var jag och mamma i stan och handlade mat och iorn är det nyår... är det baraa jag som aldrig har nåt att görafrån kl 8 till 12 ? då är det dött det går väl nån bra film men det är allt. Hemskt! 

Av kuben - 29 december 2012 21:42

hej jjag ändrastorek kul va??????

Av kuben - 27 december 2012 18:41

         i c'ant talk whit anyone and i'm scarred        ni förstår aldrig

Av kuben - 26 december 2012 21:33

asså helt seriöst... varför har man ett liv? det är bara onödigt, livet på jorden är så tråkigt... här vet vi redan allt nästan. det skulle vara roligare om man kunde hoppa över" leva" deln i sitt liv och bara dö för i himmelen är väl allt ok elr? inte för att jag tror så myckt på den teorin men ändå jag har levt 13 år och är redan trött på livet... jag gör aldrig nåt sånt otroligt som kommer förändra mitt liv. Det finns nog inte not som kommer göra det heller. Min framtid är som redan klar... jag kommer bli en ensam kattant och jag kommer gråta mig till sömns över  mitt liv utan nån bredvid. Alla mina "kompisar" kommer gifta sig, få barn och glömma mig med tiden. På min begravning kommer folk bara för fikat och inte för min skull. Det är rätt konstigt att ha en framtid som man vet. Alla säger att "ödet ska göra min framtid och jag följer väl bara med" men inte jag. Helt otrligt, om 60 år sitter jag knske på ett åldersomshem och skickar jukort till folk jag knappt minns och minns tiden då jag fortfarande betydde nåt när jag iaf var den som man pratade skit o bakom min rygg. Ja det var allt för mig hejdå   

ps. mina vänner bryr sig inte så myckt om vad jag skriver så jag kan skriva vad som helst

Presentation


hej jag är 13 år och bloggar om ... ingenting egentligen :D

ställ en fråga här !!!

27 besvarade frågor

min (lilla) besöksstatistik

sök i min blogg

gästbok :D

omröstningar

vad tycker du man ska kolla på i en person?
 utseendet säger allt!
 kläderna är en bidragande faktor
 Det är insidan som räknas
 både in och utsidan räknas
 hmmmmmm...vet inte
 om hen verkar ha en fin personlighet
 skrattet!
 håret
 ögonen är som själens portal

Kategorier

Tidigare år

arkivet

mina senaste inlägg

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards