kuben

Alla inlägg under februari 2013

Av kuben - 28 februari 2013 17:37

tjena.idag är det torsdag och jag har varit i världens tråkigaste skola tror jag. Första lektionen var rätt kul då hade vi svenska och skulle skriva en berättelse eller början av en och det skulle vara en person och en miljöbeskrivning med i och sen ska den bedömmas. Jag skriver om en kille som har en mamma som drogar och han är mobbad i skolan. Aja nog med det nu sen hade vi fucking engelska. (hatar det om det inte var tydligt nog) sen matte och efter det lunch. Vi hade jättelång lunchrast idag för att vi är i halvklass och då hade andra halvan musik. Sen franska och sen slutade vi som haft musikal för det skulle egentligen vara elevens val men vi sluta. Nu har jag inget  mer att skriva så hejdå 

här är en av mina favoritlåtar den är braaaaaaaaaaaaa

Av kuben - 27 februari 2013 20:05

ja nu har jag skaffat instagram då. Känner mig "modern" men enda svårigheten är jag inte fattar hur man göööööööööööör. Kommer nog på det snart.

Av kuben - 27 februari 2013 17:02

hej, idag har jag varit i skolan. Vi hade först idrott då byggde vi i tre olika grupper "snöskulpturer" vår grupp fick att vi skulle bygga ett djur med två ben så vi byggde en anka. Den blev väldigt fin. Den satt på ett näckrosblad och hade en liten ankunge bredvid sig. Sen var det so vi har samhällskunskap. Vi pratar om brott och straff. Sen var det språk. Jag har franska och vi pratar om hur mn beskriver rummet tex. "au milieu il y a  un tapis. A gauche de tapis il y a une lit" vet inte om jag stavade rätt. Sen lunch. Tjugo minuter engelska efter det och sen tjugo minuter mate sen slutade vi. Vi slutade tidigt idag bara halv två för vi har reflektion. Efter skolan skulle jag fara med mamma och handla ny jacka för min gamla gick sönder. Det blev en typ svart och vit. Jag fick även hårsnoddar och en "militärtröja" med militär mönster som jag velat ha jättelänge. Sen for vi och handlade en present till min ena kompis som fyller år på söndag men jag hade inte så mycket fantasi så det blev nånting jag bara kunde tänka mig hon ville ha sen for vi hem. ikväll ska jag och handla för mina bröder ska ha skidtävling på deras skola imorrn. Eller mamma ska handla åt dem och jag ska handla åt mig själv. bloggar mer imorrn eller ikvl beroende på

MER

Av kuben - 26 februari 2013 15:58

hejsan idag har vi varit i skolan och haft lektioner sista lektionen hade vi idrott vi åkte skidor. Sen skulle vi gå tillbaka till skolan nu ska vi sååååååå i len låååååååååda hejdåååååååååååååå

PS jag har druckit en mer päron

 

Av kuben - 26 februari 2013 12:24

hej nu ar vi engelska men jag gör ett snabbt inlägg bara för att jag hittade en azum bild  åååå jag älskar deeeen 

  asså den är så sööööt. Älskar gosedjur och jag tänkte just precis såhär när jag var liten <333

Av kuben - 25 februari 2013 18:07

kära alla som läser detta nu ska jag ta upp nånting som jag hatar mer än Ben 10. Nämligen folk som tror att dom är förmer än andra och sånna som gör fåniga och freakade inlägg på typ facebook. Berättar mer om facebookandet sen. Låt oss börja med de som tror att de är nånting. Jag "känner" ca tre tjejer som tror att de är nåt. De kan tillexempel lägga upp facebook statusar där det står typ " var den du är och låt ingen ändra på det" eller "nobody is perfect" eusch jag hatar dem. Samma sak som tror att bara de vill ha nåt får de det eller sånna som tror de är såååååå snygga men egentligen inte är det utan har bara ett stort ego. Jag nämner inga namn på dem och jag (enligt mig själv) tycker inte att jag är snygg och visar mig som skruv på facebook när man försöker få med både arslet och ens skit putande läppar på bild asså varför gör man ens så. Man är ju så mycket snyggare när man är vanlig och vågar göra saker och inte bara är rädd för saker. So vissa tjejer vågar ju typ inte gå ut på våren för att det är för lerigt. Helt sjukt. Nu har jag sagt vad jag tycker om folk som tror att de får vad de vill bara de pekar på det eller får killar/tjejer bara de blinkar som om de fått nåt i ögat och jag hatar även sånna som sminkar sig som om de skulle på party fasst de bara ska till skolan en onsdag. Om nån annan tycker nåt annat så lyssnar jag gärna och om ni har andra åsikter så skriv de i kommentarsfältet. Det var allt för mig nu.

Av kuben - 25 februari 2013 16:32

jag  e så trött satt jag håller på att dööööööööööö

!!!

Av kuben - 25 februari 2013 14:48

de som inte känner att detta rör dem (dvs. alla som inte vet vem jag är eller känner att detta inte rör dem) så detta är bara till en enda person. 

Du jag gillar dig som kompis och vi har typ varit jättebra kompisar sedan förskolan. Jag vet nästan allt om dig. Du var som den enda jag har/hade. Men nu när vi började 7an har du glömt mig. Minns du i typ trean när vi var em varrandra typ varge dag. Men nu har du glömt mig. Om du ine vill ha med mig att göra säg det, Det är lungt men gå för fan inte och "ignorera". Jag vet att du har typ en kompis för varge dag på året men en för mycket och det är jag. Jag blir ditt 366:e val eller möjligen 367:e om det är skottår. Nu om jag har stavat fel är det bara för att jag inte vill att nån ska se vad jag skriver så jag har typ vikt ner locket för nu har vi lästid och du sitter bakom mig men so what. Nu kommer det bi tydligt vem du är för jag blir ganska trött och "ledsen" när du inte sitter på din plats som är bredvid mig. Det knns då som om du inte vill sitta bredvid mig. Enda naledningen att jag skriver detta här är för att jag är så jävla feg så jag vågar inte säga det till dig. Men du skulle ändå inte lyssna för jag har försökt men om du inte märkt det är du tydligen inte den mompis jag trodde du var... Men var iaf ärlig mot mig snälla...

Presentation


hej jag är 13 år och bloggar om ... ingenting egentligen :D

ställ en fråga här !!!

27 besvarade frågor

min (lilla) besöksstatistik

sök i min blogg

gästbok :D

omröstningar

vad tycker du man ska kolla på i en person?
 utseendet säger allt!
 kläderna är en bidragande faktor
 Det är insidan som räknas
 både in och utsidan räknas
 hmmmmmm...vet inte
 om hen verkar ha en fin personlighet
 skrattet!
 håret
 ögonen är som själens portal

Kategorier

arkivet

mina senaste inlägg

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards