kuben

Alla inlägg under mars 2013

Av kuben - 31 mars 2013 12:40

hej förlåt att jag inte bloggade igår eller i förrgår men jag hade annat att göra. På långtorsdagen (i vår almenacka hade vi ingen fredag bildbevis kommer sen) då var vi ute och grillade korv sen igår var vi oxå ute och grillade korv :P

sen åt vi middag och sen såg vi på TV. Vi såg nåt som hette "återträff på Alcatraz" det var om föredetta fångar på Alcatraz som sedan berättade om sina liv där och skulle ha en återträff där typ 50 år senare det var väldigt intressant. Idag har vi kört skoter och jag har sett TV oxå och till alla er som säger att ni kan rida säger jag kolla här och lär!

 

VARNING: låten kommer fassna i era huvuden...

Snart kommer farmor och farfar hit och ska äta middag med oss men nu kommer lite bilder sen igår och förrgår och idag

 

 

vårat påskris 

mitt påskägg

   

häe har vi två gelehallon ett grönt och ett rött jag hade ett gult oxå men det har nån av mina bröder tagit... så jag tog en sur sak istället :)

 

den här sista gjorde jag på franskan inte så fin men ändå (är urusel på att rita...)

 Nu ska jag ut och sätta mig i solen ska blogga sen hejdå

  

Av kuben - 28 mars 2013 15:47

idag är det skärtorsdag och vi slutade tidigt i skolan vid 20över 11 för att vara exakt det var kul vi hade ju bara 3 lektioner  sen slutade vi ju har tip just ätit middag och sna snart ut och "gå" en promenad med ozzy ska göra det nu så hejdå bloggar mer sen

Av kuben - 27 mars 2013 21:10

hej hade kemiprov idag det var ganska lätt men eftersom jag hade ont i huvudet gick det trögt... u ligger jag i soffan och  ska snart gå och lägga mig för jag är trött. Nu ska jag gå och sätta mig i tv-rummet med mamma och kolla på TV:n       kommer blogga er imorrn men hejdå

Av kuben - 27 mars 2013 11:04

hej igen förlåt att jag ine bloggade igår jag hade ont i huvudet så jag for hem från skolan. Mamma och jag for först till affären där vi skulle handla lite. Sen på kvällen åt vi färska jordgubbar, grädde och glass

   

det var jättegott :) nu har jag franska och fryser som tusan det e jättekallt i skolan. Vi håller på med en blogg vi i klassen har inte så kul... nu ska jag fota så skriver sen ;)

Av kuben - 25 mars 2013 20:40

hej igen nu har jag varit ute med Ozzy coh hunnit baka jag bakade en gul långpannekaka som blev skitgod :D asså ärligt det var asgod!!! sen av ägviterna jag fick över gjorde jag maränger som är klara om ca. en kvart. här kommer lite bilder.

 

kakan ovanifrån den vart inte så jättesnygg ur den vinkeln men i nästa bild...

 

...blir den myckt bättre :P här ser den god ut oxå mmmm...

 

och marängerna jag gjorde det blev inte särskilt bra ljus men ni ser ändå att det är marnger. Nu ska jg gå och se på tv sen ska jag lägga mig seeya :D


Av kuben - 25 mars 2013 17:42

hej igen nu ska jag ha en liten frågestund hade jag tänkt för jag har inget annat att göra me skriv gärna en fråga i kommentarsrutan här nertill :) svarar på frågorna nästa måndag :D 

Av kuben - 25 mars 2013 16:38

hej hej idag har jag varit i skolan vi har haft bild sen språk sen SO sen lunch sen syslöjd (där gör jag en väska med ett jättesött foder :P)sen klassråd och lästid opå klassrådet snackade vi om klassresan det var mest bara slams där faktiskt. Nu ska jag läsa mina läxor och plugga till provet på onsdag i kemi... vi har även läxa i engelska (text+typ 100glosor) och fysik (2sidor att läsa...). En rolig grej som jag har räknat ut är att i fredags lämmnade de som jag var med mig sex-sju ggr beroende på hur man ser den sista... det var intressant men de väntade alltid på varran och pratade om var vi skulle gå men jag behvde gå in på en affär men det brydde de sig inte om alls... så idag var jag lite småsur på dem för ärligt talat du skulle inte vilja bli lämmnad av din fd. bästa vän och hennes nya "bästa vän"???

jag har tagit reda på vad hennes favorit bokstav är gissa? jo det är V och de som känner henne förtår vrf ;) men nu till nåt annat vet ni hur duktig "jag" var idag ???... krashade min dator eller min kompis gjorde det åt mig så nu är den typ död den laggar asmyckt och gångjärnet i datorn har gått sönder. Datorn kan börja lagga när som helst den blir som bara en färgröra med streck inte fint :D. Ska sen ut med våran älskade hund Ozzy han e bara såååå söt :D men nu är det läxtime så hejdååå...

 

 

Av kuben - 24 mars 2013 14:57

har ingen rubrik. Idag har vi kört skoter och varit ute sen kom vi hem idag ska vi grilla. Nu är jag inne på fb och spelar fv och kollar bilder och jag sitter i tvrummet så jag ser på skidor det e tråkigt enligt mig. hittade en rolig bild på fb seeya

 

se söt den var

Presentation


hej jag är 13 år och bloggar om ... ingenting egentligen :D

ställ en fråga här !!!

27 besvarade frågor

min (lilla) besöksstatistik

sök i min blogg

gästbok :D

omröstningar

vad tycker du man ska kolla på i en person?
 utseendet säger allt!
 kläderna är en bidragande faktor
 Det är insidan som räknas
 både in och utsidan räknas
 hmmmmmm...vet inte
 om hen verkar ha en fin personlighet
 skrattet!
 håret
 ögonen är som själens portal

Kategorier

arkivet

mina senaste inlägg

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards