kuben

Direktlänk till inlägg 25 mars 2013

Måndag...

Av kuben - 25 mars 2013 16:38

hej hej idag har jag varit i skolan vi har haft bild sen språk sen SO sen lunch sen syslöjd (där gör jag en väska med ett jättesött foder :P)sen klassråd och lästid opå klassrådet snackade vi om klassresan det var mest bara slams där faktiskt. Nu ska jag läsa mina läxor och plugga till provet på onsdag i kemi... vi har även läxa i engelska (text+typ 100glosor) och fysik (2sidor att läsa...). En rolig grej som jag har räknat ut är att i fredags lämmnade de som jag var med mig sex-sju ggr beroende på hur man ser den sista... det var intressant men de väntade alltid på varran och pratade om var vi skulle gå men jag behvde gå in på en affär men det brydde de sig inte om alls... så idag var jag lite småsur på dem för ärligt talat du skulle inte vilja bli lämmnad av din fd. bästa vän och hennes nya "bästa vän"???

jag har tagit reda på vad hennes favorit bokstav är gissa? jo det är V och de som känner henne förtår vrf ;) men nu till nåt annat vet ni hur duktig "jag" var idag ???... krashade min dator eller min kompis gjorde det åt mig så nu är den typ död den laggar asmyckt och gångjärnet i datorn har gått sönder. Datorn kan börja lagga när som helst den blir som bara en färgröra med streck inte fint :D. Ska sen ut med våran älskade hund Ozzy han e bara såååå söt :D men nu är det läxtime så hejdååå...

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

aja

Av kuben - 22 april 2014 20:38

hej alla OTROLIGT få läsare. Hoppas ni har haft en bra dag. Själv har jag just börjat skolan efter ett välbehövligt påsklov. Jag har haft prao inan påsklovet så jag har inte varit i skolan på två veckor vilket känns nice. Ja jag ska snart intervjua m...

Av kuben - 29 mars 2014 19:27

ja detta är wett väldigt speciellt inlägg eftersom jag skriver för första gången på mobilen!!! Haha jag sitter just nu i en bil me dmin familj som håller på att prata om var bilarna kommer ifrån... haha lördagkväll enligt mig. Ja idag har vi varit ho...

Av kuben - 29 mars 2014 19:27

ja detta är wett väldigt speciellt inlägg eftersom jag skriver för första gången på mobilen!!! Haha jag sitter just nu i en bil me dmin familj som håller på att prata om var bilarna kommer ifrån... haha lördagkväll enligt mig. Ja idag har vi varit ho...

Av kuben - 21 mars 2014 20:35

jag skitsnabbt inlägg ska se hobbi 2 nu hejdå

Av kuben - 18 februari 2014 09:22

Hej, jag vet att jag är sämst på att blogga men jag har haft så ycket att göra nu ett tag. Förra veckan hade vi musikal där vi spelade upp haga high ( med inspiration från filmer grease) det var jätteoligt och vi fick träffa och lära känna människor ...

Presentation


hej jag är 13 år och bloggar om ... ingenting egentligen :D

ställ en fråga här !!!

27 besvarade frågor

min (lilla) besöksstatistik

sök i min blogg

gästbok :D

omröstningar

vad tycker du man ska kolla på i en person?
 utseendet säger allt!
 kläderna är en bidragande faktor
 Det är insidan som räknas
 både in och utsidan räknas
 hmmmmmm...vet inte
 om hen verkar ha en fin personlighet
 skrattet!
 håret
 ögonen är som själens portal

Kategorier

arkivet

mina senaste inlägg

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards