kuben

Alla inlägg under oktober 2013

Av kuben - 6 oktober 2013 13:19

hejsan, idag är jag hos min farmor och farfar. Jag tog med mig datorn för att ha nåt att göramen iaf nu tänkte jag ta upp ett rätt bra ämne... KOMPISAR 

ja jag vet att jag pratat mycket om mina kompisar nu och det tänkte jag fortsätta med.

jag har ju en kompi som jag älskar jättemycket och du vet vem du är V****** :* saknar dig btw <3 och sen har jag ju E***** som jag inte har en aning om. Hon vill va min vän men det bevisar hon inte. Vi har ett x antal gånger suttit och pratat och gråtit för hon lovar alltid att det ska bli bättre men nej aldrig. Så jag vet inte riktigt länre men om du läser detta så vill jag bara säga att om du inte tänker bry mig om vad jag känner och inte vara där när jag vill prata ska inte jag vara där för dig heller så du bestämmer. När bara vi är med varandra då är du en helt anan människa och du säger att du vill inte förlora mig men i skolan du och alla andra är alltid med varandra (du vet vem) och bryr dig inte längre. Det är inte kul. Jag kommer inte vara din vän om det ska fortsätta så så tänk på det. Så tbx till V********. Du vet att jag älskar dig jättemycket och gillar inte när vi bråkar men även när vi gör det kommer jag inte sluta bry mig om dig och du kommer inte sluta bry dig om mig hoppas jag <3 ... längtar till höstlovet ;) 

 

 denna är till mi n kopis som jag inte vet om och den ärför övrigt jättebra:)

Presentation


hej jag är 13 år och bloggar om ... ingenting egentligen :D

ställ en fråga här !!!

27 besvarade frågor

min (lilla) besöksstatistik

sök i min blogg

gästbok :D

omröstningar

vad tycker du man ska kolla på i en person?
 utseendet säger allt!
 kläderna är en bidragande faktor
 Det är insidan som räknas
 både in och utsidan räknas
 hmmmmmm...vet inte
 om hen verkar ha en fin personlighet
 skrattet!
 håret
 ögonen är som själens portal

Kategorier

Tidigare år

arkivet

mina senaste inlägg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

RSS


Skapa flashcards