kuben

Alla inlägg under januari 2014

Av kuben - 23 januari 2014 14:25

hola ban dolas allihopa idag har vi hart skola (som vanligt) och just nu har vi sista lektionen som då är träslöjd. Jag håller på o göra en kniv som jag just limmat ihop så nu ska den bara torka. Vi slutar dock 20 i så det e ju typ bara 10 min dit så ja... Annars har det varit en bra dag jag hade fysik på morgonen och sen svenska där vi snart ska skriva en novel. Sen hade vi bild och skullle göra serier. Min e om en elefant och en tjej Kommer säkert bli skitdålig :( sen var det lunch då gick jag och mina friedos till OK och köpte mat där :P det var mycket godare än skolans leverbiff :)    Sen matte ( :(  ) vi håller på med koordinater och sånt. Och nu e jag här o lyssnar på musik o har inge o göra så jag bloggar:) ska sen hem o typ dö. Jag har BTW fått nån som förljer med mig på europes konsert här i ume så nu ere bara biljetterna kvar o köpa <33333 asså så jävla tacksam till dig som följer med ( nämna inga namn jag gör ) men du vet vem du e bara du skulle kunna svara när jag skriver till dig :P  dte e väldigt högljust här inne och typ kallt o lukatr trä som det brukar :DD aja men tack så mycket för att ni tog er tid o läsa detta lilla värdelösa inlägg var inte så vidare roligt dock men ändå ;) skriver senare och hejdå :* 

Av kuben - 19 januari 2014 12:56

Hej igen. Igår var jag och min kompis i Vännäs och hade det roligt där. Vi var bla. hos min faster och såg på film. Det var iaf jättekul o vara där en dag tänker inte tråka ut er med min atråkiga bravader där :). Nu håller jag på o vänta på att min äppelkaka ska bli klar för vi ska troligen få besök idag. Det har varit mycket vackert väder idag iallafall. Jag, mamma o Ozzy var ute på promenad och solen verkligen värmde. Det var jätteskönt även om det var -19*C ute   Nu lyssnar jag på musik också. Nästa helg ska jag typ fara på bio med syskonen. Vi ska se Hobbit 2 :) mamam o papap var o såg den för 2 veckor sedan och de sa att den var bra i 3D så vi ska också se den i 3D o kanske ska jag till en kompis och ha nostalgimaraton men det e bara kanske, känner nämligen inte för det idag. 

 

 

Jag håller även på o övertyga mamma o pappa om att få gå ensam på Europes konsert och personligen går det bra men vi får se. På facebook tackade pappa i kanske på mig så man vet aldrig 0-o Nu ska jag typ va lite social på facebook och lyssna på musik, kanske ringa nån men a vi får se. Skriver mer sen :* 

Av kuben - 17 januari 2014 18:37

Hej jag har ett prblem... EUROPE KOMMER TILL UMEÅ!!!!!! asså lixom bah gaaaaaaaaaaah jag har inte ord. Det är typ det bästa som händer mig just nu. Men nu kommer problemet. JAG FÅR INTE GÅ OM INGEN FÖLJER MED :'(  o det är ingen som vill följa med det e så sorgligt jag jobbar för fullt för att få gå ändå det går ju sådär tror jag 0-o eller?  känner någon för att följa med så hör av er är mer än tacksam :)

Av kuben - 17 januari 2014 18:03

nu e jag tillbakast!!! och mer motiverad än någonsin!.

Jo så här äre, jag följer några bloggar och jag blir så förbannad, allt de handlar om är mode och typ magsjukedieter. Det enda dem gör är att svälta sig själv och sedan ta selfies typ "ute och joggar med älsklingen nu då, känner mig så fräsh, ska ta en bärshake sen" sen klagar dem på att om man inte är en barbie är man ingenting värt. Det e så störande. Så nu ska jag börja blogga om "livet som inte barbie". Bara för att man är överviktig behöver inte det betyda att man int har några känslor eller inte bryr sig om hur man ser ut. Jag bryr mig om vilka kläder jag har på mig och om nån säger nåt elakt TAR JAG FAKTISKT TILL MIG. Otroligt men sant så sluta vara taskiga mot folk de tar faktiskt illa upp!. Det här är ett viktigt men tyvärr helt outforskat problem i vårt samhälle.

Presentation


hej jag är 13 år och bloggar om ... ingenting egentligen :D

ställ en fråga här !!!

27 besvarade frågor

min (lilla) besöksstatistik

sök i min blogg

gästbok :D

omröstningar

vad tycker du man ska kolla på i en person?
 utseendet säger allt!
 kläderna är en bidragande faktor
 Det är insidan som räknas
 både in och utsidan räknas
 hmmmmmm...vet inte
 om hen verkar ha en fin personlighet
 skrattet!
 håret
 ögonen är som själens portal

Kategorier

Tidigare år

arkivet

mina senaste inlägg

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards