kuben

Alla inlägg under februari 2014

Av kuben - 18 februari 2014 09:22

Hej, jag vet att jag är sämst på att blogga men jag har haft så ycket att göra nu ett tag. Förra veckan hade vi musikal där vi spelade upp haga high ( med inspiration från filmer grease) det var jätteoligt och vi fick träffa och lära känna människor som vi i annat fall aldrig skulle komma i kontakt med. Det var jätteroligt. Jag var ju med förra året med, då hade vi high school musikal och det var oxå kul. Det enda dåliga var att på fredagen sista föreställningen hade jag migrän och fick åka hem efter det. Nu har vi svenska och där håller vi på med en novell. Jag har inte kommit särskillt långt men det kommer.Sen idag har vi elevens val och jag har fått friluftsliv och det ska bli spännande men nu börjar vi så hejdå :*:*

Presentation


hej jag är 13 år och bloggar om ... ingenting egentligen :D

ställ en fråga här !!!

27 besvarade frågor

min (lilla) besöksstatistik

sök i min blogg

gästbok :D

omröstningar

vad tycker du man ska kolla på i en person?
 utseendet säger allt!
 kläderna är en bidragande faktor
 Det är insidan som räknas
 både in och utsidan räknas
 hmmmmmm...vet inte
 om hen verkar ha en fin personlighet
 skrattet!
 håret
 ögonen är som själens portal

Kategorier

Tidigare år

arkivet

mina senaste inlägg

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

RSS


Skapa flashcards