kuben

Alla inlägg under mars 2014

Av kuben - 29 mars 2014 19:27

ja detta är wett väldigt speciellt inlägg eftersom jag skriver för första gången på mobilen!!! Haha jag sitter just nu i en bil me dmin familj som håller på att prata om var bilarna kommer ifrån... haha lördagkväll enligt mig. Ja idag har vi varit hos farmor och farfar för att farmor har opererat sig och vi skulle hälsa på henne. Vi hade bakat en massa igår. Typ kolakakor, banankakor, rån och en citroncheesecake. Det var min första men jag blev nöjd med resultatet men den skulle kanske kunnat hålla ihop lite bättreför nu flöt den typ ut lite. Nu e vi snart hemma så jag skriver mer senare. PUSS PUSS BLOGGEN  HARE SÅ BRA ALLA MINA LÄAARE (Pft alltså inga ;))

Av kuben - 29 mars 2014 19:27

ja detta är wett väldigt speciellt inlägg eftersom jag skriver för första gången på mobilen!!! Haha jag sitter just nu i en bil me dmin familj som håller på att prata om var bilarna kommer ifrån... haha lördagkväll enligt mig. Ja idag har vi varit hos farmor och farfar för att farmor har opererat sig och vi skulle hälsa på henne. Vi hade bakat en massa igår. Typ kolakakor, banankakor, rån och en citroncheesecake. Det var min första men jag blev nöjd med resultatet men den skulle kanske kunnat hålla ihop lite bättreför nu flöt den typ ut lite. Nu e vi snart hemma så jag skriver mer senare. PUSS PUSS BLOGGEN  HARE SÅ BRA ALLA MINA LÄAARE (Pft alltså inga ;))

Av kuben - 21 mars 2014 20:35

jag skitsnabbt inlägg ska se hobbi 2 nu hejdå

Presentation


hej jag är 13 år och bloggar om ... ingenting egentligen :D

ställ en fråga här !!!

27 besvarade frågor

min (lilla) besöksstatistik

sök i min blogg

gästbok :D

omröstningar

vad tycker du man ska kolla på i en person?
 utseendet säger allt!
 kläderna är en bidragande faktor
 Det är insidan som räknas
 både in och utsidan räknas
 hmmmmmm...vet inte
 om hen verkar ha en fin personlighet
 skrattet!
 håret
 ögonen är som själens portal

Kategorier

Tidigare år

arkivet

mina senaste inlägg

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

RSS


Skapa flashcards