kuben

Alla inlägg under augusti 2013

Av kuben - 16 augusti 2013 19:55

igår fyllde mina bröder r och i söndags fyllde mamma år  i veckan har vi målat våra rum till vitt som typ grundning ( dvs. därför jag inte skrivit) nu ska jag gå ut me ozzy 

Av kuben - 1 augusti 2013 16:36

ifag har varit en bra dag. Just idag gillar livet mig :) först gick vi ut o plockade blåbär sen fikade vi i det vackra vädret uppr på ett berg typ 100 m från oss o det var så mysigt. Sen hittade vi kantareller ( min absoluta favorit svamp när man steker den i smör o salt o her den på en rostad macka :D) sen är vi kom hem skulle jag klippa gräset o då kom mamma ut o sa "vad har du nu vari o gjort?" oc jag bah "vadådå?" och sen hon " jo de ringde just från affärn o sa att du vunnit en grill" och då sa jag " VA?"  o sen for vi o hämtade den och i den låg typ världens största (enligt mig) marsmallow påse asså varken jag eller min familj ommer kunna äta upp den så alla som kommer till mig blir överrösta med marsmalows ;) asså på bilden ser den mycket mindre ut än i verkligheten

      

hha osså kom min hand ivägen som vanligt på den sista bilden :D nu snart ka jag göra en blåbärspaj so jag skrivr sen nån gång :) 

 

 

PS: det var "godismix" som hade tävlingen :) tack till er

Presentation


hej jag är 13 år och bloggar om ... ingenting egentligen :D

ställ en fråga här !!!

27 besvarade frågor

min (lilla) besöksstatistik

sök i min blogg

gästbok :D

omröstningar

vad tycker du man ska kolla på i en person?
 utseendet säger allt!
 kläderna är en bidragande faktor
 Det är insidan som räknas
 både in och utsidan räknas
 hmmmmmm...vet inte
 om hen verkar ha en fin personlighet
 skrattet!
 håret
 ögonen är som själens portal

Kategorier

arkivet

mina senaste inlägg

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards