kuben

Alla inlägg den 16 april 2013

Av kuben - 16 april 2013 21:25

hej jag är trött, ehm idag var jag hemma från skolan för att jag var sjuk (inte i huvudet...) nu ser jag på nåt kärlek över atlanten och skiftar mellan den och star wars. Idag är det btw min namnsdag så grattis till mig :) ska snart sova för jag är som sagt var trött ;) Jag har även börjat se säsong 3 av glee nu börjar det bli långtråkigt samma sak hela tiden. Första och andra var bäst. Idag har jag pluggat till matteprovet på insdag och engelska läxan imorrn och franskan till på torsdag    japp jag kommer dö ;)  hahahaha ja jag e speciell på ett konstigt och lite störande vis men men har om jag inte är det vad ska jag vara då??? så nu ska jag se färdigt programmen och sen gå och lägga mig jag städade mitt rum igår om nån vill veta. hejdåååå

Presentation


hej jag är 13 år och bloggar om ... ingenting egentligen :D

ställ en fråga här !!!

27 besvarade frågor

min (lilla) besöksstatistik

sök i min blogg

gästbok :D

omröstningar

vad tycker du man ska kolla på i en person?
 utseendet säger allt!
 kläderna är en bidragande faktor
 Det är insidan som räknas
 både in och utsidan räknas
 hmmmmmm...vet inte
 om hen verkar ha en fin personlighet
 skrattet!
 håret
 ögonen är som själens portal

Kategorier

Tidigare år

arkivet

mina senaste inlägg

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards