kuben

Alla inlägg under juni 2013

Av kuben - 26 juni 2013 12:36

godag :) idag har vi staplat vet och sett på tv jag har även skrivit konstiga frågor till folk på deras ask. T.ex om en rosa orm kom fram till dig och ville leka tagen med en blå gummianka vad skulle du svarat ? :). Vet att jag är konstig men det är bra. Nu håller vi på att klippa gräset och så. På fredag kanske jag och min kompis iväg till en annan kompis och typ bada och sova där så det ska bli kul sen nästa vecka har vi väl inget för oss men veckan därpå (tror jag) ska vi till Norge. Vi ska först upp till min morbror och sova där en natt sen morgonen därpå ska vi fara till Mo i Rana och sen tbx till min morbror och sova där en natt till och sen ska vi hem. E sak jag måste köpa när vi far dit är fyrklöver :D  Sen ska vi på bjurholmsdagarna och jag  o mina bröder ska sova hos farmor och farfar och gå digt det är jättekul där. Nu ska jag väl snart ut o gå me Ozzy och sen laga mat och sen antagligen bara ara hemma :) men nu ska jag lyssna på mucik och hejdå :D

Av kuben - 24 juni 2013 20:28

idag åt jag gädda förta gången i hela mitt liv och det var asgott.Har inte haft nåt att skriva om så jag har inte gjrt det men jag har iaf sett ut alla avsnitt t.o.m S4 på Glee. Idag köpte vi ett partytält på Rusta som vi har satt upp och det blev fint men nu ska jag ut och hoppa studsmatta så hejdå

 

PS. fråga grna frågor eller förslag på vad jag kan skriva det blir mycket roligare då

Av kuben - 14 juni 2013 15:24

... jag e jävligt feg... men OK iaf :) ...

hey

Av kuben - 12 juni 2013 20:23

har ni nånsin varit med om att ni har lyssnat på en låt som helt eller nästan stämmer med erat liv och känsla? ... just en sån låt har jag hittat men det är bara en del som stämmer inte allt men jag gillar den och skulle gärna vilja höra den av nån men nu hittade jag den så här är den

 


idag har vi bakat och varit hemma men det åskade så mycket att vi inte kunnde ha elen i så vi vispade för hand. Vi bakade Rulltårta och nåt som skulle föreställa chokladbollar :) och sen gick vi ut med ozzy på promenad runt sjön

Av kuben - 11 juni 2013 19:08

idag fick vi sommarlov det var jättekul.  Nu chattar jag me en person och kollar på sommarlovsmorgon. Jag har inten ispiration till nåt nu men iaf idag var  jag ledsen pga. en sak som de de rör vet men hejdå nu 

Av kuben - 7 juni 2013 17:48

IDAG FICK JAG ÄNTLIGEN MINA TWISTTGGUMMIN!!! en dag för sent de skulle kommit igår för då var det sex veckor sedan jag skickade in det men nu är de iaf här och de var jättegoda. Idag har jag varit ute me ozzy och sett på tv imorrn ska vi till farmor och farfar för mamma och pappa ska på min fasters 40årsfest så jag o mina bröder ska va hos farmor och farfar och käka pizza och popcorn <3 nu ska jag se på glee och tugga tuggummin så hejdå <3

     

(den sita är framsidan på tuggummipaketet) <3 

Av kuben - 6 juni 2013 17:48

Blane Andersson  :) 

Av kuben - 5 juni 2013 20:44

japp jag är kär... igen. Jag har nån konstig ovana att bi kär i fel personer. För asså när han e i samma "rum" som jag blir jag bara tyst och säger ingenting det e konstigt för han tror typ att jag en nån konstig människa men en sak. På typ skype och fb är jag mycket mer social där kan jag skriva smileysar och fråga saker som jag inte säger och äga saker som jag tycker är fel och sånt men irl är jag bara tyst och "taskig" men det e inte meningen det e bara det att jag inte vet vad jag ska säga till folk så om jag e tyst eller "taskig" så e det  därför.  Och nu till det andra problemet. Han gillar inte mig och det e (troligen) inte bara för hur jag ser ut (nu ska jag skryta som jag ALDRIG N^ÅGONSIN har gjort) men jag e inte så ful som jag tror iaf. Medans jag kommer ihåg det den här hittade jag på fb och jag håller fullständigt med  

Eftersom han som jag gillar inte gillar mig så kan jag lika gärna sluta drömma...

 

  

hejdå 

 

PS. vår klass vann /ornas hagachallenge

Presentation


hej jag är 13 år och bloggar om ... ingenting egentligen :D

ställ en fråga här !!!

27 besvarade frågor

min (lilla) besöksstatistik

sök i min blogg

gästbok :D

omröstningar

vad tycker du man ska kolla på i en person?
 utseendet säger allt!
 kläderna är en bidragande faktor
 Det är insidan som räknas
 både in och utsidan räknas
 hmmmmmm...vet inte
 om hen verkar ha en fin personlighet
 skrattet!
 håret
 ögonen är som själens portal

Kategorier

Tidigare år

arkivet

mina senaste inlägg

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards