kuben

Alla inlägg under april 2014

aja

Av kuben - 22 april 2014 20:38

hej alla OTROLIGT få läsare. Hoppas ni har haft en bra dag. Själv har jag just börjat skolan efter ett välbehövligt påsklov. Jag har haft prao inan påsklovet så jag har inte varit i skolan på två veckor vilket känns nice. Ja jag ska snart intervjua mina föräldrar för en venska sak sen ska jag kolla mitt hus till bilden på sketchup och sen ska jag plugga till ett teknikprov som jag har på fredag om fjärrvärme (suger som bara den men vad ska man göra). Ja på torsdag ska jag fara o simma och sen på fredag äre väl bara att ta det lungt. I helgen ska jag bara vara hemma och sedan nästa vecka på tisdag, förskt ska jag till ortopeden för min scolios och sedan ska jag och min elevensvalsgrupp ut och tälta över natten. Jag vet att kina inlägg inte är ett dugg roliga att läsa men jag vill ändå blogga. Förlåt mig  om jag tar upp internet men jag vill verkligen ha min älskade blogg kvar. Här har jag bloggat jämt och kan inte förmå mig att ta bort den. PUNKT.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej jag är 13 år och bloggar om ... ingenting egentligen :D

ställ en fråga här !!!

27 besvarade frågor

min (lilla) besöksstatistik

sök i min blogg

gästbok :D

omröstningar

vad tycker du man ska kolla på i en person?
 utseendet säger allt!
 kläderna är en bidragande faktor
 Det är insidan som räknas
 både in och utsidan räknas
 hmmmmmm...vet inte
 om hen verkar ha en fin personlighet
 skrattet!
 håret
 ögonen är som själens portal

Kategorier

arkivet

mina senaste inlägg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards