kuben

Alla inlägg den 7 december 2012

Av kuben - 7 december 2012 22:16

ja jag ska snart börja ge ut en serie som heter "Jag trodde det var vi?" den handlar om Lena och hennes bästa kompis Freja och hur allt plötsligt tog slut på grund av Lukas, killen som Lena var kär i men som  Freja tog utan att berätta något, det kunde Lena aldrig förlåta. Det är en spännande och ledsam serie i tio delar  men jag lägger bara upp en så får vi se vad ni tycker:) , tack på förhand den första delen kommer upp inom en till två veckor ha det gött /KUBEN:)

Av kuben - 7 december 2012 21:45

hej nu lyssnar jag på musik... men bara sån här freakad musik som bara jag gillar. Jag är depprimerad så jag kluddar i ett ritblock. Det ser ut som någon j****el har spytt på bilden. Jag suger på att rita, Men min kompis är riktigt duktig. Usch ! i låten jag lyssnar på svär dom , men som jag sa är det bara deprifreakmusik( nice ord va det ska jag skriva upp ;)). Jag älskar popcorn, dem är så goda. Men jag har en annorlunda musiksmak ( ex " why should i cry for you"- sting och "att tysta en varg"- nomy) DÖMM mig inte jag är normal (eller så nära man kan komma iaf) a nu har jag inget mer att skriva så hejdå / KUBEN ;) men fortfarande depprimeeeeeeeeeeeeeeeerad

Av kuben - 7 december 2012 11:50

hej, han ni någon gång känt den känslan när din bästa vän visste att du gillade en person och hon hade sagt att hon inte gillade honom... sen gått och blivit tsm med honom utan att säga nåt? den känslan har jag nui feeeel saaaaaaaaaaaad :'( ********* /den ledsna jag :'(

Presentation


hej jag är 13 år och bloggar om ... ingenting egentligen :D

ställ en fråga här !!!

27 besvarade frågor

min (lilla) besöksstatistik

sök i min blogg

gästbok :D

omröstningar

vad tycker du man ska kolla på i en person?
 utseendet säger allt!
 kläderna är en bidragande faktor
 Det är insidan som räknas
 både in och utsidan räknas
 hmmmmmm...vet inte
 om hen verkar ha en fin personlighet
 skrattet!
 håret
 ögonen är som själens portal

Kategorier

Tidigare år

arkivet

mina senaste inlägg

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards