kuben

Alla inlägg den 25 december 2012

Av kuben - 25 december 2012 17:59

HEJ! JA IGÅR VAR DET JUL. Jag fick julklappar. ehmmm, ja det var lite olika.  Vi var hos mina kusiner. Idag har vi varit ute med skotern och grillat korv samt varit på mellandagsreor. vi var  på en affär redan kvart i åtta och vi stod redan flera hundra meter från dörren... det roliga när vi var där var att när vi skulle in så sprang alla in utom vi alla åldrar från 2år ill 80 det var jätteroligt att se. Nu lyssnar jag på musik. Jag saknar nån men inte så att den är död utan att den har förändrats. nu bryr sig den personen inte om mig men förut var vi typ bästa kompisar och nu säger den bara att den inte har tid. Det är jättejobbigt. Ok det är en hon. Hon säger att hon ska bättra sig men det händer aldrig. jag saknar henne som hon var. Nu har jag ingen som jag kan lita på. Det känns inte bra. Det enda jag önskade mig i julklapp av henne var att hon skulle bli min kompis igen men det fick jag inte  . En av mina andra kompisar tycker jag är dum så jag har ingen nu samt att alla mina andra kompisar inte vill ha med mig att göra... elr det känns så för nu i fredags brydde de sig inte ens om att vänta på mig på stan så jag fick gå ensam. Jag vet vissa tänker säkert"men hon får väl skylla sig själv" men det är i te så j**** lätt när man genomgått mobbing hela låg och mellanstadiet. Så nu har jag berättat det... inte för att jag ville men jag tvingade mig själv för då mår jag bättre (hoppas jag) har inget mer att skriva. Så hejdå / I'M SOOOOOO SAAAD

ps. jag har en kompis som bryr sig men det hjälper int så myckt.

pps: do you remenmber me on a street of dreams???

Presentation


hej jag är 13 år och bloggar om ... ingenting egentligen :D

ställ en fråga här !!!

27 besvarade frågor

min (lilla) besöksstatistik

sök i min blogg

gästbok :D

omröstningar

vad tycker du man ska kolla på i en person?
 utseendet säger allt!
 kläderna är en bidragande faktor
 Det är insidan som räknas
 både in och utsidan räknas
 hmmmmmm...vet inte
 om hen verkar ha en fin personlighet
 skrattet!
 håret
 ögonen är som själens portal

Kategorier

Tidigare år

arkivet

mina senaste inlägg

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards