kuben

Direktlänk till inlägg 19 april 2013

i <3 it

Av kuben - 19 april 2013 18:59

ka jag bara lägga upp mina favoritlåtar och skriva vad de bvetyder för mig och när jag hörde dem först vad jag minns:

den här är vaCKER OCH MAN FÅR EN ÖVERVÄLDIGANDE KÄNSLA av den den påminner mig onm stockholm när jag var där första gången i jöstas och var på cosmonova och såg "the living sea" det var så otroligt och jag önskar att jag fick uppleva det igen bara en gång... bara jag och mamma, i stockholm för första gången jag börjar nästan gråta .

minns inte när jag hörde den första gången tror det var i bilen en gång när vi var på väg hem från stan men det får mig att bli glad ocg jag bara älskar den det e så fin och gruppen är bra

aa europe är ju för bra. Denna hörde jag i typ förskolan när vi hade nåt som hette lilla småstjärnorna då skulle man mima till en låt om man vill vara med de jag var med i sjöng den här

 

(glöm inte att dettta var i förskolan...) men jag har alltid gillat europe även dessa låtar

orkar inte berätta om dessa men ja ni vet... Europe

hörde första gången förra veckan när mamma visade den på datorn I samband med denna

) men jag gillar deras country stuk gillar de bara

 och fråga inte om den här men jag känner mig fri på nåt sätt

JA DEN BETYDER NÅT FÖR MIG... OCH!!!???

ehm bra och jag sjunger alltid på den om jag fassnat på en låt och den är fin


som ni märker har jag ganska konstig musiksmak men det är mest 80talet som intresserar mig kan ta en lista med mina top 20 favorit 80talisar imorrn :* hejdå

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

aja

Av kuben - 22 april 2014 20:38

hej alla OTROLIGT få läsare. Hoppas ni har haft en bra dag. Själv har jag just börjat skolan efter ett välbehövligt påsklov. Jag har haft prao inan påsklovet så jag har inte varit i skolan på två veckor vilket känns nice. Ja jag ska snart intervjua m...

Av kuben - 29 mars 2014 19:27

ja detta är wett väldigt speciellt inlägg eftersom jag skriver för första gången på mobilen!!! Haha jag sitter just nu i en bil me dmin familj som håller på att prata om var bilarna kommer ifrån... haha lördagkväll enligt mig. Ja idag har vi varit ho...

Av kuben - 29 mars 2014 19:27

ja detta är wett väldigt speciellt inlägg eftersom jag skriver för första gången på mobilen!!! Haha jag sitter just nu i en bil me dmin familj som håller på att prata om var bilarna kommer ifrån... haha lördagkväll enligt mig. Ja idag har vi varit ho...

Av kuben - 21 mars 2014 20:35

jag skitsnabbt inlägg ska se hobbi 2 nu hejdå

Av kuben - 18 februari 2014 09:22

Hej, jag vet att jag är sämst på att blogga men jag har haft så ycket att göra nu ett tag. Förra veckan hade vi musikal där vi spelade upp haga high ( med inspiration från filmer grease) det var jätteoligt och vi fick träffa och lära känna människor ...

Presentation


hej jag är 13 år och bloggar om ... ingenting egentligen :D

ställ en fråga här !!!

27 besvarade frågor

min (lilla) besöksstatistik

sök i min blogg

gästbok :D

omröstningar

vad tycker du man ska kolla på i en person?
 utseendet säger allt!
 kläderna är en bidragande faktor
 Det är insidan som räknas
 både in och utsidan räknas
 hmmmmmm...vet inte
 om hen verkar ha en fin personlighet
 skrattet!
 håret
 ögonen är som själens portal

Kategorier

arkivet

mina senaste inlägg

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards