kuben

Alla inlägg den 8 mars 2013

Av kuben - 8 mars 2013 14:48

detta har inget att göra med rubriken. Jag tyckte bara att gommiberz lät roligt. Nu lyssnar jag på musik och dricker vatten. Igår var ju jag och min ena bror hemma med hunder jälv så då fick vi sånna här björnar som var sura men det är inte så viktigt. Nästan nyss var jag och mamma te och gick och när vi typ just hade vänt lev jag så jävarns trött så de e inte sant. Jag är fortfarande trött. Imorse var jag mamma och min bror inne i stan fr att kolla hans fot som typ såg bruten ut och sen for vi och handlade. Nu håller vi på att grilla, det ska bli gott men nu måste jag gå så hejdå :D

 

här är min lilla björn :P jättegod

Av kuben - 8 mars 2013 08:40

HEJ NU SKRIVER JAG MED EN JÄVLIGT SVÅRLÄST TEXT OM NI KAN LÄSA DET HÄR VILL JAG BARA SÄGA ... INGENTING EGENTLIGEN. NU SKA JAG GÅ OCH ÄTA FRUKOST HEJDÅ

Presentation


hej jag är 13 år och bloggar om ... ingenting egentligen :D

ställ en fråga här !!!

27 besvarade frågor

min (lilla) besöksstatistik

sök i min blogg

gästbok :D

omröstningar

vad tycker du man ska kolla på i en person?
 utseendet säger allt!
 kläderna är en bidragande faktor
 Det är insidan som räknas
 både in och utsidan räknas
 hmmmmmm...vet inte
 om hen verkar ha en fin personlighet
 skrattet!
 håret
 ögonen är som själens portal

Kategorier

Tidigare år

arkivet

mina senaste inlägg

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards