kuben

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av kuben - 9 mars 2013 22:03

HAN VANN... ASSÅ HAN VANN!!! DET ÄR JU ASBRA. Jag som trodde nån annan idiot som djöng nån hemsk låt skulle vinna men inte då ROBIN STJERNBERG VANN!!!. Inte nån Erik Walld nånting...kan inte hans namn.

GUD VA GLAD JAG ÄR. Blev ju rörd här. Jag skulle ge alla som finns ett osthjärta för så glad är jag nu... och de är jättegoda ;) ses när jag hoppat av mig hejdåååå.

här är en "hyllning" till Robins låt för den är bara så braaaaaaaaaaaaaaaa 

PS. om ni inte märkt det står det faktiskt "you"ippieeeeeeeee... men det var allt

Presentation


hej jag är 13 år och bloggar om ... ingenting egentligen :D

ställ en fråga här !!!

27 besvarade frågor

min (lilla) besöksstatistik

sök i min blogg

gästbok :D

omröstningar

vad tycker du man ska kolla på i en person?
 utseendet säger allt!
 kläderna är en bidragande faktor
 Det är insidan som räknas
 både in och utsidan räknas
 hmmmmmm...vet inte
 om hen verkar ha en fin personlighet
 skrattet!
 håret
 ögonen är som själens portal

Kategorier

Tidigare år

arkivet

mina senaste inlägg

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards