kuben

Alla inlägg den 10 mars 2013

Av kuben - 10 mars 2013 14:48

hej hej idag är jag hos farmor och farfar. jag har lånat deras dator så det är därför jag skriver nu.Jag har just varit ute med hunden på en promenad och det var ganska kallt men iaf nu sitter jag och spelar dator speciellt fv och det är kul ofc. Vi ska troligen äta middag här och här brukar de alltid va god mat så det sr jag fram emot. Jag såg påtv imorse... eller rättare sagt dator... eller rätträttare sagt Glee på swefilmer på internet på datorn. Det är en asbra serie som finns på swefilmer. Det handlar om tonåringar och deras problem och framgångar i high school. Jag mionns de där roliga pennvässarna man hade i låg och mellanstadiet som man satte in pennan i och sen vevade på typ en vev bakom och då vässades penna (jag kom på det för det finns en  sån bredvid mig nämligen). Om jag har skrivit fel så är det för att de har ett sånt här tangentbord som man har till stationära datorer med knappar man måste trycka ner jättehårt för att de ska funka så ursäkta möjliga stavfel för jag går inte igenom mina inlägg utan bara skriver dem. men iaf nu ska jag fortsätta spela fv så hejdåååå 

Presentation


hej jag är 13 år och bloggar om ... ingenting egentligen :D

ställ en fråga här !!!

27 besvarade frågor

min (lilla) besöksstatistik

sök i min blogg

gästbok :D

omröstningar

vad tycker du man ska kolla på i en person?
 utseendet säger allt!
 kläderna är en bidragande faktor
 Det är insidan som räknas
 både in och utsidan räknas
 hmmmmmm...vet inte
 om hen verkar ha en fin personlighet
 skrattet!
 håret
 ögonen är som själens portal

Kategorier

arkivet

mina senaste inlägg

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards