kuben

Alla inlägg den 2 maj 2013

:'(

Av kuben - 2 maj 2013 10:56

jag vet inte vad jag gjort för fel

vad har jag gjort för att du ska  sluta gilla mig

vad har jag gjort för att stöta bort dig

säg mig varför du inte märker det

varför du inte märker att jag såras

varför du inte märker att det är du som gör mig ledsen

du lova att allt skulle bli bättre

när händer det?

kommer det hända?

tror inte det för du ser inte du hör inte och du bryr dig inte

du tror jag har alla i världen och inte bryr mig om dig

men det gör jag

jag ringer inte för jag VET att du har andra som du överväger att vara med

Jag saknar min bästa vän

Men du saknar inte mig

jag vill ha tbx det vi hade men det vill inte du

Jag vill ha tbx de där stunderna när det bara var du och jag

de stunder när jag kunnde berätta allt för dig

de stunder när du innan jag ens blivit arg visste det

Men du har växt upp och lämmnat mig men jag kommer inte sluta bry mig även om du kan göra mig galen (vilket du inte heller märker... Säg till mig om du läser det här för jag vill veta om du bryr dig...


Presentation


hej jag är 13 år och bloggar om ... ingenting egentligen :D

ställ en fråga här !!!

27 besvarade frågor

min (lilla) besöksstatistik

sök i min blogg

gästbok :D

omröstningar

vad tycker du man ska kolla på i en person?
 utseendet säger allt!
 kläderna är en bidragande faktor
 Det är insidan som räknas
 både in och utsidan räknas
 hmmmmmm...vet inte
 om hen verkar ha en fin personlighet
 skrattet!
 håret
 ögonen är som själens portal

Kategorier

arkivet

mina senaste inlägg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards