kuben

Alla inlägg den 27 maj 2013

Av kuben - 27 maj 2013 20:39

hej idag har vi haft första dagen på temaveckan och jag valde häst och hund. Idag cyklade vi till hundcafeet skallet och veterinären där bredvid och vi gjorde studiebesök på båda. Först var vi hos veterinärererna och där typ fick vi bara kolla på vad de hade och så det var ganska tråkigt och sedan gick vi till hundcaféet skallet och där fick vi kolla på där man fikade och trimmerrummet och det var OXÅ ganska tråkigt sen cyklade vi tbx till skolan och därifrån cyklade jag till pappas jobb där jag lämnar cykeln under natten tills imorgon när vi ska göra en annan grej som jag skriver om då men iaf. På pappas jobb väntade mamma som tog med mig och handlade och då fick jag en mjukglass med karamellströssel och nötsås det var asgott men när vi kom hem gick vi promenad och nyss var jag och mina bröder ute och fiskade men det enda vi fick var myggbett... skriver mer imorrn så hejdå

Presentation


hej jag är 13 år och bloggar om ... ingenting egentligen :D

ställ en fråga här !!!

27 besvarade frågor

min (lilla) besöksstatistik

sök i min blogg

gästbok :D

omröstningar

vad tycker du man ska kolla på i en person?
 utseendet säger allt!
 kläderna är en bidragande faktor
 Det är insidan som räknas
 både in och utsidan räknas
 hmmmmmm...vet inte
 om hen verkar ha en fin personlighet
 skrattet!
 håret
 ögonen är som själens portal

Kategorier

arkivet

mina senaste inlägg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards