kuben

Direktlänk till inlägg 20 mars 2013

Dagen

Av kuben - 20 mars 2013 16:25

hej hej jag gjorde ett inlägg tidigare idag men det försvan  på nåt mystiskt sätt så nu skriver jg igen idag har vi haft skola vi hade hål på språket för vår lärare var sjiuk och vi hade ingen vikarie så jag och mina kompisar satt i cafeterian och spela fv det var kul. Första lektionen hade vi skidor på idrotten och för det första var det kallt och för det andra blåste det och för det   tresje hade jag skitont i armen så jag trodde jag skulle dö (sprutan ni vet) och för det fjärde gillar jag inte att åka skidor på skolan och för det femte var jag trött och förr det sjätte hade jag ingen att åka med för jag är så himla sekig men då kom räddaren i nöden vår gympalärare och sa att jag fick ka hem för jag typ grät av smärta i armen och då gjorde jag den men så smart som nån va hade de låst drren där man skulle ställa skidorna så jag fick stå ute i blåsten typ kvart... Kallt och sen när vi kom till skolan igen duschade ju jag men inte för att jag var svettig utan för att jag skulle tina upp mig... och om man är som jag kliar det som fan när man  tinar upp för det första och för det andra förstår man inte det förrän det är för sent *host*jag e en idiot *host* ;). Sen samhällskunskap lunch (skulle ha språk) sen förhör på läxan i engelska kunnde alla (tror jag iaf) sen matte kunnde nada det var om når typ om jenny satsade dubbelt så mycket som pär som satsade en tredjedel av vad Lisa satsade och de vann 1600 kr hur ska de dela upp det? 

HUR SKA JAG KUNNA VETA DET var min frsta tanke sen var min andra tanke NÄE NU GER JAG UPP DET FÅR DE LÖSA SJÄLVA ...rolig matte va?   förvirrande... sen pluggade jag till kemiprovet som vi har nästa vecka på tisdag (vi hade studietid när vi får arbeta med lite vad vi tycker passar) och sen slutade vi. Kom hem och satte mig vid datorn och nu är jag här. Om ni inte har nåt att göra nu kan ni kika in på min hu nds blogg    

http://ozzyslife.bloggplatsen.se/ (eller bara "ozzyslife.bloggplatsen.se" ) handlar om min hunds roliga liv  men nu ska jag spela fv och läsa bloggar så seeya :* 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

aja

Av kuben - 22 april 2014 20:38

hej alla OTROLIGT få läsare. Hoppas ni har haft en bra dag. Själv har jag just börjat skolan efter ett välbehövligt påsklov. Jag har haft prao inan påsklovet så jag har inte varit i skolan på två veckor vilket känns nice. Ja jag ska snart intervjua m...

Av kuben - 29 mars 2014 19:27

ja detta är wett väldigt speciellt inlägg eftersom jag skriver för första gången på mobilen!!! Haha jag sitter just nu i en bil me dmin familj som håller på att prata om var bilarna kommer ifrån... haha lördagkväll enligt mig. Ja idag har vi varit ho...

Av kuben - 29 mars 2014 19:27

ja detta är wett väldigt speciellt inlägg eftersom jag skriver för första gången på mobilen!!! Haha jag sitter just nu i en bil me dmin familj som håller på att prata om var bilarna kommer ifrån... haha lördagkväll enligt mig. Ja idag har vi varit ho...

Av kuben - 21 mars 2014 20:35

jag skitsnabbt inlägg ska se hobbi 2 nu hejdå

Av kuben - 18 februari 2014 09:22

Hej, jag vet att jag är sämst på att blogga men jag har haft så ycket att göra nu ett tag. Förra veckan hade vi musikal där vi spelade upp haga high ( med inspiration från filmer grease) det var jätteoligt och vi fick träffa och lära känna människor ...

Presentation


hej jag är 13 år och bloggar om ... ingenting egentligen :D

ställ en fråga här !!!

27 besvarade frågor

min (lilla) besöksstatistik

sök i min blogg

gästbok :D

omröstningar

vad tycker du man ska kolla på i en person?
 utseendet säger allt!
 kläderna är en bidragande faktor
 Det är insidan som räknas
 både in och utsidan räknas
 hmmmmmm...vet inte
 om hen verkar ha en fin personlighet
 skrattet!
 håret
 ögonen är som själens portal

Kategorier

Tidigare år

arkivet

mina senaste inlägg

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards