kuben

Direktlänk till inlägg 22 mars 2013

vänner

Av kuben - 22 mars 2013 10:22

he fått en fråga från en läsare som jag tänke svar på i ett inlägg.

från: Kattis 

hej kuben hur tycker du en bra kompis ska va?och får den ha andra vänner enligt dig?

 

svar: jag tycker en bra kompis ska bry sig om en och trösta en om man är ledsen. Den ska inte ta en i andrahand eller om någon annan inte kan. Inte lova saker den inte kan hålla och borde vilja hitta på saker med en. Det e klart den får ha andra kompisar och så men om man själv kommer i andrahand borde man sluta va kompis med den för då är det som att den bara är med en för att ingen annan kan och det e inte roligt. Om den har gjort en ledsen eller sårad borde den förstå det om den inte gör det är den ännu en gång en dålig vän. Den borde VILJA ha med en p¨å saker den ska göra. Det är min åsikt alla är inte så och alla tycker inte som jag utan alla tycker olika.  Men nu sitter jag och väntar på att SO lektoipnen ska börja vi har ju samhällskunskap och pratar om brott och straff det e väldigt intressant. Hade just matte och jag gjorde färdigt röd kurs på bråk men blandningar det var skitsvårt :). Sen har vi lunch sen teknik sen svenska och sen slutar vi då knske jag går på stan men vet inte med vem än jag skulle gå med en för hon ville inte va själv på bussen men nu ska de tydligen på bio så jag vet inte om hon ska åka buss elr inte såjag vet inte riktigt vad jag ska göra... Ikvl blir det troligen TV och dator som gäller har inget annat för mig men nus ka jag kolla min farm så seeya:D 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

aja

Av kuben - 22 april 2014 20:38

hej alla OTROLIGT få läsare. Hoppas ni har haft en bra dag. Själv har jag just börjat skolan efter ett välbehövligt påsklov. Jag har haft prao inan påsklovet så jag har inte varit i skolan på två veckor vilket känns nice. Ja jag ska snart intervjua m...

Av kuben - 29 mars 2014 19:27

ja detta är wett väldigt speciellt inlägg eftersom jag skriver för första gången på mobilen!!! Haha jag sitter just nu i en bil me dmin familj som håller på att prata om var bilarna kommer ifrån... haha lördagkväll enligt mig. Ja idag har vi varit ho...

Av kuben - 29 mars 2014 19:27

ja detta är wett väldigt speciellt inlägg eftersom jag skriver för första gången på mobilen!!! Haha jag sitter just nu i en bil me dmin familj som håller på att prata om var bilarna kommer ifrån... haha lördagkväll enligt mig. Ja idag har vi varit ho...

Av kuben - 21 mars 2014 20:35

jag skitsnabbt inlägg ska se hobbi 2 nu hejdå

Av kuben - 18 februari 2014 09:22

Hej, jag vet att jag är sämst på att blogga men jag har haft så ycket att göra nu ett tag. Förra veckan hade vi musikal där vi spelade upp haga high ( med inspiration från filmer grease) det var jätteoligt och vi fick träffa och lära känna människor ...

Presentation


hej jag är 13 år och bloggar om ... ingenting egentligen :D

ställ en fråga här !!!

27 besvarade frågor

min (lilla) besöksstatistik

sök i min blogg

gästbok :D

omröstningar

vad tycker du man ska kolla på i en person?
 utseendet säger allt!
 kläderna är en bidragande faktor
 Det är insidan som räknas
 både in och utsidan räknas
 hmmmmmm...vet inte
 om hen verkar ha en fin personlighet
 skrattet!
 håret
 ögonen är som själens portal

Kategorier

Tidigare år

arkivet

mina senaste inlägg

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards