kuben

Alla inlägg under mars 2013

Av kuben - 24 mars 2013 08:59

har fortfarande ont i armen sen i måndags altså snart en vecka... så ska det väl inte va elr? men iaf nu sitter jag och spelar fv har just köpt en häst. Ett Svart arabiskt fullblod för att vara exakt ganska söt. Idag ska jag vara ute tror jag och sen spela fv igen vet att mitt liv är tråkigt men har inget annat att skriva om så nu ska jag ut seeya

Av kuben - 23 mars 2013 22:24

gör ett snabbt inlägg innan jag ska sova idag har vi varit ute och kört skoter och det var allt lägger upp en cool bild nu...

  känns konstigt... :)

BIO

Av kuben - 22 mars 2013 21:38

hej hej ikväll har jag varit på bio med mina vänninor :) vi såg "OZ the great and powerful" den är vekligen nåt jag rekommenderar tänker inte säga vd den handlar om det får ni se om ni ser den men den var asbra. Nu ska jag snart gå och lägga mig så seeya:D

Av kuben - 22 mars 2013 12:56

hej hej nu ska jag berätta om folk som inte har nåt liv. Tycker synd om dem... har hittat bloggar med sånna som inte har nåt liv alls tycker synd om dem. Jag vill inte komma och säga att jag har en bra blogg men den är äså bättre än vissas...och förlåt om jag skriver slarvigt så att jag knske inte har stavat rätt men nu ska jag ha svenska prov så seeya

gah

Av kuben - 22 mars 2013 12:09

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAA

Av kuben - 22 mars 2013 10:22

he fått en fråga från en läsare som jag tänke svar på i ett inlägg.

från: Kattis 

hej kuben hur tycker du en bra kompis ska va?och får den ha andra vänner enligt dig?

 

svar: jag tycker en bra kompis ska bry sig om en och trösta en om man är ledsen. Den ska inte ta en i andrahand eller om någon annan inte kan. Inte lova saker den inte kan hålla och borde vilja hitta på saker med en. Det e klart den får ha andra kompisar och så men om man själv kommer i andrahand borde man sluta va kompis med den för då är det som att den bara är med en för att ingen annan kan och det e inte roligt. Om den har gjort en ledsen eller sårad borde den förstå det om den inte gör det är den ännu en gång en dålig vän. Den borde VILJA ha med en p¨å saker den ska göra. Det är min åsikt alla är inte så och alla tycker inte som jag utan alla tycker olika.  Men nu sitter jag och väntar på att SO lektoipnen ska börja vi har ju samhällskunskap och pratar om brott och straff det e väldigt intressant. Hade just matte och jag gjorde färdigt röd kurs på bråk men blandningar det var skitsvårt :). Sen har vi lunch sen teknik sen svenska och sen slutar vi då knske jag går på stan men vet inte med vem än jag skulle gå med en för hon ville inte va själv på bussen men nu ska de tydligen på bio så jag vet inte om hon ska åka buss elr inte såjag vet inte riktigt vad jag ska göra... Ikvl blir det troligen TV och dator som gäller har inget annat för mig men nus ka jag kolla min farm så seeya:D 

Av kuben - 21 mars 2013 19:48

hej nu kommer jag lägga lite musik från yt som jag gillar.


 

den här kommer från min favoritserie  GLEE!!!

och den här är bara konstig...

 

om ni viste hur lång tid det tog för mig att komma på vad låten hette och hur den gick... Det gick inte på tio minuter inte minst en halv timme och jag som gått och djungt på den hela veckan helt ofattbart... MEN ÄNTLIGEN !!!!!!! YEEEEEEEEEEEESSSSSSSSS!!!!!!!!!!! :D :D :D    (det är min kännsla just nu (den sista))wwwwwwwwwwwwwwweeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaa 


Av kuben - 20 mars 2013 17:03

vet att jag nu kommer låta som värsta tönten men jag ser en serie på barnkanalen som är asbra men nu har de dubbas skiten det gör mig så frustrerad den heter "pyjamasklubben" och en tjej av dem heter Jayla men alla säger Kayla ellet Tayla det gör min så frustrerad det e som om man skulle Michel Jackon för Jack Michelsson hur roligt e det?

inte så värst roligt men nu ska jag se färdigt dagens avsnitt sen ska jag till Oscar och Polly och åka vagn men seeya

Presentation


hej jag är 13 år och bloggar om ... ingenting egentligen :D

ställ en fråga här !!!

27 besvarade frågor

min (lilla) besöksstatistik

sök i min blogg

gästbok :D

omröstningar

vad tycker du man ska kolla på i en person?
 utseendet säger allt!
 kläderna är en bidragande faktor
 Det är insidan som räknas
 både in och utsidan räknas
 hmmmmmm...vet inte
 om hen verkar ha en fin personlighet
 skrattet!
 håret
 ögonen är som själens portal

Kategorier

Tidigare år

arkivet

mina senaste inlägg

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards