kuben

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av kuben - 2 januari 2013 21:05

  så en bild som har med mig att göra ... varsågod!

Av kuben - 2 januari 2013 19:15

nej ingen j***** rubrik och inget fu***** liv heller. . Ååååååååååå . Vänta jag ska bara äta mitt äpple... så vart var jag, jo    !!!... jag vet det låter som om jag är  en som bara vill andra illa men så äre inte, I vanliga fall är jag rolig och får två av mina andra vänner alltid att skratta men inte den som jag kan lita på och som BRUKADE finnas där, nu bryr jag mig fortfarande men hon fattar INGET jag säger vad jag tycker men hon bara "men tänk positivt" elr " men jag bryr mig visst om dig" men  det enda hon säger då är lögner, LÖGNER, L.Ö.G.N.E.R och dömm mig inte alla som känner mig... nä de gillar mig inte heller så hela livet kan ta sig och gå nånstans och dö utan att nån bryr sig !!!!!!!!!(fortsätter med utropstecken tills imorgon kl 18:33 och då skrivar jag som så) aa nu vet ni hur jag känner mig... NEJ INGEN J**** GÖR DET   . HEJDÅ

Presentation


hej jag är 13 år och bloggar om ... ingenting egentligen :D

ställ en fråga här !!!

27 besvarade frågor

min (lilla) besöksstatistik

sök i min blogg

gästbok :D

omröstningar

vad tycker du man ska kolla på i en person?
 utseendet säger allt!
 kläderna är en bidragande faktor
 Det är insidan som räknas
 både in och utsidan räknas
 hmmmmmm...vet inte
 om hen verkar ha en fin personlighet
 skrattet!
 håret
 ögonen är som själens portal

Kategorier

Tidigare år

arkivet

mina senaste inlägg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards