kuben

Alla inlägg den 21 januari 2013

Av kuben - 21 januari 2013 12:43

hejhej!!! nu sitter jag på skolan och väntar på nästa lektion. Vi ska ha slöjd vid 5 i ett ;) så nu sitter jag i en soffa helt ensam... det beror på att jag inte vet vart alla andra är. Jag och min kompis (asså inte hon som jag var så arg på som jag bara ville döda;) utan en annan ...knske nämt henne :)) aja men iaf. vi har blivit kompisar igen... YEY. Asså jag vet inte riktigt vad jag gör här men nånting borde det vara eftersom jag är just här... eller knske jag inte är här utan där? men då kan jag inte vara där eftersom jag är här? det var konstigt för jag är här men jag knske inte är här utan någon annanstans men då kan jag inte skriva det här för datorn är ju då där? men datorn knske oxå är här men eftersom jag är där och datorn är här så... det blev för komplicerat de där. Får fundera på det senare... men en intressant tanke var det iaf :) CUPCAKE!!!!! vet inte vrf jag skrev det där... hade tråkiiiiiiiiiiiiigt. Skolans "datatekniker" gå runt och pratar i nån jädra telefon om ett rör inte särdkilt kul men får väl stå ut.  VAR ÄR ALLA???!!! jag börjar bli uttråkad... ok de som har tyska som språkval är där men alla som INTE har tyska är borta. VÄRT... EUSCH!!!!! han data teknikern sa puss,puss,puss till nån i hans telefon... tror det var hans tjej. Dizcusting!!! men nu ska jag spela FV så hejdåooooo :*

Presentation


hej jag är 13 år och bloggar om ... ingenting egentligen :D

ställ en fråga här !!!

27 besvarade frågor

min (lilla) besöksstatistik

sök i min blogg

gästbok :D

omröstningar

vad tycker du man ska kolla på i en person?
 utseendet säger allt!
 kläderna är en bidragande faktor
 Det är insidan som räknas
 både in och utsidan räknas
 hmmmmmm...vet inte
 om hen verkar ha en fin personlighet
 skrattet!
 håret
 ögonen är som själens portal

Kategorier

Tidigare år

arkivet

mina senaste inlägg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards