kuben

Alla inlägg den 18 januari 2013

Av kuben - 18 januari 2013 18:33

Tja!!! idag är det fredag! JIPPIE!!! i morse hade vi typ kemi... det var väl sådär kul, jag är mer fan av biologi. Men men whatever sen hade vi matte :( vi skulle förtora en barbiedocka till mänsklig storlek. Hon blev skitful!!!, sen hade vi SO och jag och min kompis skulle läsa upp våra skapelseerättelser men vår lärare fick göra det... vi hade religion och läste om kristendomen :(. Sen var det lunch och ska jag va ärlig så vet jag inte vad det var mer än makaroner :D ja sen hade vi teknik och skulle börja skissa på våra egna drömhus :) kul va???... jo men tänk er ert drömhus som ni drömt om sedan ni var små och äntligen skulle ni få bygga huset... tänk ett stort kök, vardagsrum, bastu ja allt annat ni någonsin drömt om... men gud vad skönt tänker ni, ett stort hus med alla bekvämligheter som man kan tänka sig... nackdel:allt ska vara på bara 70 m2. Ja så lite ska man rymma alla sina bekvämligheter på. VÄRT!!!sen svenska och sen hem typ orkar inte skriva mer så hejdå:D 

Presentation


hej jag är 13 år och bloggar om ... ingenting egentligen :D

ställ en fråga här !!!

27 besvarade frågor

min (lilla) besöksstatistik

sök i min blogg

gästbok :D

omröstningar

vad tycker du man ska kolla på i en person?
 utseendet säger allt!
 kläderna är en bidragande faktor
 Det är insidan som räknas
 både in och utsidan räknas
 hmmmmmm...vet inte
 om hen verkar ha en fin personlighet
 skrattet!
 håret
 ögonen är som själens portal

Kategorier

Tidigare år

arkivet

mina senaste inlägg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards