kuben

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av kuben - 6 februari 2013 17:52

gu va trött ja e!!! men det hör inte hit.. nu ska jag skriva om lite annat. Vet bara inte vad än :D jo men jag kan skriva om farm ville!!! jo farmville är jätte kul. Man får sköta om sin egen gåååååååååård. Usch va tråkigt det vill ingen läsa om. men jag kan svara på nåra frågor jag har fått det är ca tio st knske fler vet inte men nu börjar jag;

1. Är du tsm me nån? svar. Nej

2. Godis eller glass? svar:GLASS

3.Om du fick bli vilken sak du ville vad skulle du bli då? svar. GLASS;)

4.Går di nån sport? svar. nej men jag tränar vår hund väldigt mycket.

5.Om du fick en million kronor vad skulle du göra med dom?svar. RESA UTOMLANDS (och knske köpa saker :D)

6. Hur många är ni i er klass? svar. 22. (11 tjejer och 11 killar ) tror jag

nu den seriösase av alla (bara skoja)

7.Är du kär i nån? svar.Nej men jag var för typ.1..2..3 typ 13-14 veckor sedan 

8. (följdfråga) Var det en hon eller han?svar. HAN jag är inte lesbisk

9. Vinter eller sommar?svar: SOMMAR (längtaaar :'()

10.Vilken religion tillhör du? svar. Ingen tror jag.

sista frågan: 

11.Eru dum i huvudet!!!? svar. Ja ibland :D:D:D (haha)

de här frågorna har jag inte orkat svara på på länge så jg har haft den ett tag. Det var 4 personer som skickade frågorna de första tre frågorna skickades av "leo" de andra (4-6)skickades av "mimmi" från 7-9 kom från "lwlnfsd" och resten kom från "lalalalala". 

Av kuben - 6 februari 2013 13:49

hej. Idag har jag varit hemma och sovit :).  Jag har blivit frisk nu (i kroppen ja ;) men inte i huvudet :D) nu ska jag ut me hunden så hejdå!!!

Presentation


hej jag är 13 år och bloggar om ... ingenting egentligen :D

ställ en fråga här !!!

27 besvarade frågor

min (lilla) besöksstatistik

sök i min blogg

gästbok :D

omröstningar

vad tycker du man ska kolla på i en person?
 utseendet säger allt!
 kläderna är en bidragande faktor
 Det är insidan som räknas
 både in och utsidan räknas
 hmmmmmm...vet inte
 om hen verkar ha en fin personlighet
 skrattet!
 håret
 ögonen är som själens portal

Kategorier

arkivet

mina senaste inlägg

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards