kuben

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av kuben - 18 februari 2013 17:27

hej alla igen nu ska jag minska teckenstorleken så man nästan inte ser vad det står...så ja nu var det gjort. Jag gjorde det för att jag ska berätta en sak som jag inte vill säga högt. I am forever alone. Nu har jag kännsla att jag inte betyder nåt mer. Det börjar närma sig min kompis födelsedag och jag vet inte vad hon vill ha och om jag ger henne nåt känns det som om det jag ger henne är mycket mindre värt än de de andra ger henne men det är väl så det är för en 13åring tror jag. Det är normalt att känna att man inte duger elr? men nu ska jag stora upp texten igen för nu har jag sagt det så stor text igen. Idag har jag varit i skoan och jag fick en hostaattack på bilden som var första lektionen. På språket bestämmde jag och M oss för att titt på SVT´s "gengångare" påratsen för den e fransk men annars har vi inte gjort se mycket. Det var allt för nu hejdå

Presentation


hej jag är 13 år och bloggar om ... ingenting egentligen :D

ställ en fråga här !!!

27 besvarade frågor

min (lilla) besöksstatistik

sök i min blogg

gästbok :D

omröstningar

vad tycker du man ska kolla på i en person?
 utseendet säger allt!
 kläderna är en bidragande faktor
 Det är insidan som räknas
 både in och utsidan räknas
 hmmmmmm...vet inte
 om hen verkar ha en fin personlighet
 skrattet!
 håret
 ögonen är som själens portal

Kategorier

Tidigare år

arkivet

mina senaste inlägg

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards