kuben

Alla inlägg den 20 februari 2013

Av kuben - 20 februari 2013 17:16

hej. Idag hade vi so prov på kristendomen. Det gick väl sådär men rätt så bra. Det var annars ett muntligt "grupp prov" jag hade inte pluggat så mycket. Igår hade vi friluftsdag och jagbhade valt fotosafari. Då fick vi gå ut på stan och bara fota  saker och sedan göra ett bildspel av det. Det var jag och en till som gick tsm men det var förståss många fler som hade valt det. Vi hade tur med vädret iaf för det vart soligt senare på dagen och då skyndade vi oss ut och fotade lite mer. i helgen ska jag bara ta det lungt tror jag för jag har inget annat att göra det var väl allt för nu 

   och jag älskar jordgubbar ;)

Presentation


hej jag är 13 år och bloggar om ... ingenting egentligen :D

ställ en fråga här !!!

27 besvarade frågor

min (lilla) besöksstatistik

sök i min blogg

gästbok :D

omröstningar

vad tycker du man ska kolla på i en person?
 utseendet säger allt!
 kläderna är en bidragande faktor
 Det är insidan som räknas
 både in och utsidan räknas
 hmmmmmm...vet inte
 om hen verkar ha en fin personlighet
 skrattet!
 håret
 ögonen är som själens portal

Kategorier

Tidigare år

arkivet

mina senaste inlägg

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards