kuben

Alla inlägg den 24 februari 2013

Av kuben - 24 februari 2013 16:52

hallåå nu väntar jag på en kompis. Hon ska komma hit och vi ska fara ut och åka pulka. Det ska bli kul . Brödernas kompis är här men han ska snart hem. Nu spelar jag FV och ser på tv de har nån dansk reklam. Vi såg visst på Cartoon Network. Aså fy faaaaan nu börjr nåt skitprogram som heter Ben 10 asså jag hatar det det går inte att förklara mitt jävla hat tilld en serien jag skullr kunna ta kontrollen men nu har jag stirrat mig blind på datorn och satt på musik på högsta volym i hörlurarna. Nu kom min kompis så hejdåååå

Av kuben - 24 februari 2013 09:22

hejsan alla som läser vad jag nu skriver när ni läser detta är jag säkert ute eller nåt men jag skriver nu iaf. Nu spelar jag farm ville, Bloggar och äter ajax godisar ;) min lillebror ser på Kalle Anka och min andra bror sover tror jag. Idag ska jag va ute för jag har inget att göra. Skulle vilja fara på stan men har ingen att åka dit me och då blir det inte så kul elr? Men jag ska iaf va ute idag ändå så det är inget stort problem.Nu ser jag oxå på kalle anka så nu är jag färdig med det här inlägget ses 

 

Presentation


hej jag är 13 år och bloggar om ... ingenting egentligen :D

ställ en fråga här !!!

27 besvarade frågor

min (lilla) besöksstatistik

sök i min blogg

gästbok :D

omröstningar

vad tycker du man ska kolla på i en person?
 utseendet säger allt!
 kläderna är en bidragande faktor
 Det är insidan som räknas
 både in och utsidan räknas
 hmmmmmm...vet inte
 om hen verkar ha en fin personlighet
 skrattet!
 håret
 ögonen är som själens portal

Kategorier

Tidigare år

arkivet

mina senaste inlägg

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards