kuben

Alla inlägg den 23 februari 2013

Av kuben - 23 februari 2013 19:25

ja M&M:sen tar över världen!allt började typ nyss när jag satt och åt godis. Jag tog upp en limeplupp för att fota för den smakar ajax typ men sen skulle jag fota en m&m och då åt jag upp den sen. Sen skulle jag äta en till men då hade de blivit arga på mig och försökte kväva mig. Men jag fick bara en hostattack som tur var. Vem vet om dom inte ligger i min godispåse och planerar ett bombattentat mot sveriges riksdag? ingen. En dag kanske de ligger i en skål i riksdagen och nr nån kostymnisse blir sugen hoppar de på honom och kväver honom och sen lägger sig i skålen igen som om inget har hänt och sen bombar hela riksdagen. Det skulle inte vara bra alls. 

 

ajax godisen har vi här 

  och den här är till minne av den första m&m:en som jag åt upp. Vila i frid ... eller min mage vad som känns bäst att säga. Nu säger jag hejdå för att fortsätta mitt massmörderi på godisar önska dem lycka till de lär dem behöva;) 

Av kuben - 23 februari 2013 14:01

hej idag har det arit perfekt väder. +3-4 i skuggan och strålande solsken. Vi var ute me skotern och fiskade och grillade det var såååååååå skönt. Jag a ju igår att jag skulle va ute i helgen. Vi for ut vid tio tym och jag kom inte in förrän typ vid halv två. Jag och mamma gick ut me Ozzy oxå så vi var ute lite längre. Nu yssnar jag på  musik och spelar FV det är kul. Sen ikväll ska vi se på melodifestivalen. Igår kväll hade vi jätte kul för vi va i gillestuga och dansade till olka låtar typ hela kvällen alla i min familj utom E för han spela typ LOL eller nåt. Jag dansade me Morris (vår katt) det var kul). N har jag inget mer att säga .


Presentation


hej jag är 13 år och bloggar om ... ingenting egentligen :D

ställ en fråga här !!!

27 besvarade frågor

min (lilla) besöksstatistik

sök i min blogg

gästbok :D

omröstningar

vad tycker du man ska kolla på i en person?
 utseendet säger allt!
 kläderna är en bidragande faktor
 Det är insidan som räknas
 både in och utsidan räknas
 hmmmmmm...vet inte
 om hen verkar ha en fin personlighet
 skrattet!
 håret
 ögonen är som själens portal

Kategorier

Tidigare år

arkivet

mina senaste inlägg

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards