kuben

Alla inlägg den 3 juli 2013

Av kuben - 3 juli 2013 16:48

vet att jag redan skrivit en gång idag men måste skriva en till.  Efter att jag skrev det andra fick jag ett sms om jag ville följa med o bada me två kompisar och det ville jag så jag for till iogt-nto och bada där et tag och det var faktiskt väldigt varmt fasst det har regnat. Senare ikvl ska jag städa mitt rum eftersom en kompis ksa sova över här då. Just nu chattar jag med en person på skype om profilbilder. Snart ska vi äta middag å jag ska gå och duka så hejdå :*

 

tog den på webbcamtoy det är min mobil som gör att det blir svart :)

Av kuben - 3 juli 2013 10:59

hej idag har jag bara varit inne på datorn vaknade typ kvart över 9 och sen har jag om sagt bara suttit framför datorn nu snackar jag med en komois som ska sova över här imorrn men nu ska jag ut så bye

Presentation


hej jag är 13 år och bloggar om ... ingenting egentligen :D

ställ en fråga här !!!

27 besvarade frågor

min (lilla) besöksstatistik

sök i min blogg

gästbok :D

omröstningar

vad tycker du man ska kolla på i en person?
 utseendet säger allt!
 kläderna är en bidragande faktor
 Det är insidan som räknas
 både in och utsidan räknas
 hmmmmmm...vet inte
 om hen verkar ha en fin personlighet
 skrattet!
 håret
 ögonen är som själens portal

Kategorier

Tidigare år

arkivet

mina senaste inlägg

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards