kuben

Alla inlägg den 7 juli 2013

Av kuben - 7 juli 2013 20:24

hej imorgon far vi till norge för första gången i mitt liv det blir även första gången jag är utomlands så nu håller vi på att packa. jag o mina bröder har varit hos min farmor och farfar sen i fredags och det har varit jättekul. Vi åkte dit med buss på fredagkväll just efter att min kompis (som hade sovit över )hade farit och jag fick smått panik för jag hade 40 min. på mig att äta middag o packa så det blev lite brottom där men det gick ju bra. Min farfar är BÄST på att gör pocorn asså jag skojar inte om jag säger att biopopcorn är amatörpopcorn jämfört och sen till frukost när vi sover över där gräddar farmor ALLTID pannkakor till frukost så vi har det rätt bra när vi e där men nu måste jag fortsätta pcka så vi hörs :*

     

hahaha den där sista var ju för bra :D 

 

juste jag kommer inte kunna blogga från norge men jag ska ta bilder och blogga när jag kommer hem (har inte tillgång till internet  och vi ska bo på reipå camping i hytte 7 :D

Presentation


hej jag är 13 år och bloggar om ... ingenting egentligen :D

ställ en fråga här !!!

27 besvarade frågor

min (lilla) besöksstatistik

sök i min blogg

gästbok :D

omröstningar

vad tycker du man ska kolla på i en person?
 utseendet säger allt!
 kläderna är en bidragande faktor
 Det är insidan som räknas
 både in och utsidan räknas
 hmmmmmm...vet inte
 om hen verkar ha en fin personlighet
 skrattet!
 håret
 ögonen är som själens portal

Kategorier

Tidigare år

arkivet

mina senaste inlägg

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards