kuben

Alla inlägg den 13 juli 2013

Av kuben - 13 juli 2013 22:03

HEJ :D nu e jag tbx från norge (eler var hemma i förrgår men orkade inte skriva då :$) men det var askul utom det faktum att vi åkte 164 mil på 4dar alltså 41 mil per dag i upponer och svängar ÖVERALLT!!! men nu har jag varit där momor bodde när hhon var liten :') det var jättekulvi plockde snäckor och s¨g en manet... jag skojar inte vi såg faktiskt en manet vid havskanten där vi skulle "smaka" på saltvatten( bor ju vid bottenhavet) vi har köpt firkl(nåtkonstigtö)ver det är som marabous shweitchernöt (felstavat men orka bry) fasst inte lika söt och med en stork på Yommie    sen har vi sovit hos min morbror i bryggstun och den har de målat om från gul till röd (som storhuse) men det var jättemysigt sen åkte vi typ 50 mil en dag och 52 nästa tror jag men på hemvägen åkte vi två färjor en där vi ite fick kliva ur biln på 10 min. och sen en på typ en timme det var skitfint men det blåste som nån ***** hårfön vid aktern (skulle upp o kolla på en räv här utanför nyss ) men det var jättemysigt ska lägga uupp bilder när jag fått in dem på datorn. men nu ska jag gå o lägga mig så seeya  

Presentation


hej jag är 13 år och bloggar om ... ingenting egentligen :D

ställ en fråga här !!!

27 besvarade frågor

min (lilla) besöksstatistik

sök i min blogg

gästbok :D

omröstningar

vad tycker du man ska kolla på i en person?
 utseendet säger allt!
 kläderna är en bidragande faktor
 Det är insidan som räknas
 både in och utsidan räknas
 hmmmmmm...vet inte
 om hen verkar ha en fin personlighet
 skrattet!
 håret
 ögonen är som själens portal

Kategorier

Tidigare år

arkivet

mina senaste inlägg

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards