kuben

Alla inlägg den 25 juli 2013

Av kuben - 25 juli 2013 21:34

hej igen jag har märkt att nu i sommar har jag inte varit så vidare bra på att blogga varge dag så det blev som ett blogguppehåll me undantag men nu när skolan snart e igång igen ska jag blogga mer ( även fasst min besöksstatistik är typ en person per dag ( o den personen e jag ) ) men iaf idag har vi varit i Vännäs o badat på deras tempererade utomhusbad o då åg jag min FD. klasskompis ( FD. = föredetta) o hennes syrra :) men jag blev så sur för hur mycket jag än försöker bli brun blir jag bara rosa som en gris o det e inte fint :( men blablablabla hahahha nu skriver jag med grönt så ni inte ser så bra :P om ni kan läsa detta komentera :P  såja jag kom av mig lite :D men ikvl har jag bakat drömtårta den blev ganska god men väldigt fin :) nu ska jag pcka för att fara till Norrmjöle imorgon... det e ju bäst att passa på medans vändret tillåter :D  nu ska jg väl ta hand om min skadade kropp typ en blåslagen fotknöl i ett tappert försök att ta mig upp på en vettenleksak, en sårig tå utan anledning och en bruten svanskota efter att försökt gå på en gummikudde när jag var blöt  ( inte min bästa ide...) hahahah :D men hejdåådådådådåådåddådå :)            :*

Presentation


hej jag är 13 år och bloggar om ... ingenting egentligen :D

ställ en fråga här !!!

27 besvarade frågor

min (lilla) besöksstatistik

sök i min blogg

gästbok :D

omröstningar

vad tycker du man ska kolla på i en person?
 utseendet säger allt!
 kläderna är en bidragande faktor
 Det är insidan som räknas
 både in och utsidan räknas
 hmmmmmm...vet inte
 om hen verkar ha en fin personlighet
 skrattet!
 håret
 ögonen är som själens portal

Kategorier

Tidigare år

arkivet

mina senaste inlägg

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards