kuben

Alla inlägg den 18 juli 2013

Av kuben - 18 juli 2013 17:29

hej igen idag har jag varit i sta me mamma o min abröder det var kul men jag hittade inget jag ville ha :( men nu ska jag inte prata om dagen utan om igår:) jo igår var vi o skulle plocka jordgubbar i Provåker och det gick bra utom det att jag fick typ jordgubbshuvudvärk:( sen skulle vi fara o kolla på vår blivande kattunge som vi ska hämta nu på söndag  (komentera om ni vill att jag lägger upp bilder på den) den är gul o vit och jättesöt. Det var den enda hanen i hans kull och det är en norsk skogskatt :) det ska bli jättekul att skaffa en katt till. Då har vi två katter o en hund men etersom morris (katten vi har nu) inte gillar att leka med Ozzy så kan ju kattungen göra det så det var en bra lösning ... Vi har inte kommit på nåt namn än men det kommer :) hejdåååå...

 

Presentation


hej jag är 13 år och bloggar om ... ingenting egentligen :D

ställ en fråga här !!!

27 besvarade frågor

min (lilla) besöksstatistik

sök i min blogg

gästbok :D

omröstningar

vad tycker du man ska kolla på i en person?
 utseendet säger allt!
 kläderna är en bidragande faktor
 Det är insidan som räknas
 både in och utsidan räknas
 hmmmmmm...vet inte
 om hen verkar ha en fin personlighet
 skrattet!
 håret
 ögonen är som själens portal

Kategorier

Tidigare år

arkivet

mina senaste inlägg

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards